Hoppa till huvudinnehållet

Vanligt förekommande frågor

Jag skickas tillbaka till inloggningssidan när jag försöker logga in
Det kan bero på att fel datum och tidszon är inställt på enheten. Vilket datum och tidszon ni har inställt på er enhet ser ni under Inställningar > Allmänt > Datum och tid.

Man kan välja att enheten automatiskt sätter datum/tid eller så kan man ställa in eget datum. Om man ställer in ett eget datum och det datumet är mer än ett år i framtiden kommer våra appar inte att fungera, de förväntar sig att appen får dagens datum och tid.

Jag har upptäckt ett fel vad gör jag?
Vi uppskattar alltid om vi får veta om någonting inte fungerar som det ska. Bästa sättet är att rapportera in ett fel är att mejla till kundsupport@ilteducation.com. Skriv gärna utförligt vad du upplever och eventuella felmeddelanden. Beskriv även inloggningssätt och vilken enhet (PC, iPad m.fl) du använder och om det är en app eller webbläsare. Det går bra att mejla in bilder också. Om du har önskemål på en förbättring eller frågor om böcker/inläsningar är det bättre att använda vårt formulär för feedback eller önskemål, du hittar det formuläret här.